tisdag 9 november 2010

Tillbaka till naturdiet...

Ja, jultallriken smakade mumma i går. Frågan nu i efterhand är bara var det såå gott?? Blev ganska bullrig i magen kan jag säga. hi hi Inte direkt ont men den dansade runt hi hi(kanske kring granen). Detta innebär att jag är mer hungrig i dag. Det går bra med Naturdieten men känner mig lite hungrig mellan varven. Tänk att det kan göra såå mkt för en tallrik mat. Inte konstigt att man e tjock...Kan inte säga att jag ångrar mitt "julbord" men nu i eferhand tycker jag i ärlighetens namn att det var ganska onödigt. Bara att gilla läget =)

Ikväll går jag på näst sista natten innan Op...På fredag kl 10 ska jag ringa och få en tid till måndag.
nu e det nääääära.

Ha en bra tisdag där ute.
Kram

3 kommentarer:

  1. Ja, det är ju det värsta när man gör en sån grej. Magen säger till, om man säger så. Å andra sidan så vet du vad som väntar dig efter open, för då pratar den mycket *hihi*.

    Skönt att få vara lite ledig ett tag sedan då :). Nu är det mindre än en vecka kvar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt sjukt va fort det gått =) Inhandlat ett par billiga mysbyxor med stooor midja idag. Tänker mest på hemfärden, vill inte ha något som sitter åt och mina tights är så tunna.
    Må väl!

    SvaraRadera
  3. Ang det här med julbord ja... blev medbjuden på ett igår som är den 3:e dec o jag vet e katten om det är så kul att ens gå iväg när man är gbp opererad. Jag är väl inte så överförtjust i julmat direkt men svag för sillen o godisbordet :) Vi får se hur jag gör. :) Ohh det är nära nu, va spännande att få läsa om dig.

    SvaraRadera