lördag 20 november 2010

Dax för en uppdatering.

Gud vad dagarna går fort!! Jag mår toppen, har inga problem med att få i mig det jag ska. Mest orolig är man väl i så fall på om det blir tillräckligt med proteiner. Resonerar att mår jag bra äter jag OK.

Annars flyter allt på(hi hi) hundarna är glada att matte e hemma igen =0) o givetvis barnen med.
Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen i dag. Totalt 9 kg sedan 21/10, och 4 kg sedan Op.

UNDERBART!!

Ikväll blir det kantarellsoppa.

Kram

1 kommentar:

  1. Precis så har jag resonerat hela tiden också. Sen om det är rätt att tänka så vet jag inte. Jag försöker alltid få i mig proteiner till varje måltid men ibland blir det ju bara en banan till mellanmål o frågan är väl om det är så många proteiner i dem ;).

    Skönt att vara hemma o få rå om sig själv igen :). Heja vad bra det går med vikten.
    Kram

    SvaraRadera