lördag 13 november 2010

Om 14 timmar...


Ja i morgon förmiddag bär det i väg...på min livs resa. Det ska bli så otroligt spännande. Har säker packat med mig alldeles föe mkt men vi ska ju vara borta ända till fredag. Är lite orolig att byxorna sitter åt så jag har tagit med ett par alternativ. Bäst att vara på säkra sidan.


I dag har jag varit hos Pappis med lite choklad, det är ju farsdag i morgon. Han är så snäll och tar hand om både mina hundar och barn. Så 4 hundar o 2 ungar får han dras med ända till fredag.

Tack snälla pappis =)


Många frågar om jag är nervös, men konstigt nog är jag inte det. Hmm vet ej varför?? Fast det är ifs jätteskönt att inte vara det. Däremot gillar jag inte att behöva ta fragminsprutorna efteråt. Det är nog det som bekymrar mig mest. Knäppt va!! Ni som känner mig vet hur gärna jag går till tatueraren och så fegar jag för en liten spruta...Anders ger mig den säkert mer än gärna. hi hi. Han lär väl ta i för kung o fosterland så nålen kommer ut där bak!!


Köpt lite osötat nypon o blåbärssoppa o varma koppen så jag inte behöver åka o handla direkt. Någon som har bra förslag på vad jag ska äta när vi kör hem? Jag har köpt barnmats frukt puré. Stod att man kunde ta mjölk i det till flytande konsistens. Tar ju iallafall 6 timmar hem så mat måsta jag ju få i mig. Kom gärna med bra flyt tips som har minimal dumping risk. hi hi.


Nä hä gott folk, nu får ni klara er utan mig ett par dagar. Lova uppdatera så snart jag kommit hem =)


Kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Lycka till i massor! Antar att du är på andra sidan nu, så välkommen dit. :)

    SvaraRadera
  2. Jätte lycka till och nu börjar ett nytt härligt kapitel av ditt liv. :)

    SvaraRadera