fredag 22 oktober 2010

Skit dag!


Vaknade med den bekanta fibro värken i hela kroppen och så denna förb....e huvudvärk.

Kunde räkna ut att det skulle bli så här efter allt tåg resande i går. Har mest legat hela dagen. Inga piller hjälper och det är såå frustrerande. Skit oxå! Ska dessutom jobba i natt. Det är iof jättekul, kan inte ha bättre jobb, men inte med huvudvärk =(


Imsavimsa jag antar din utmaning men den får vänta tills i morgon då det förhoppningsvis blir en roligare lista.


Hoppas ni andra där ute haft en bra dag!


Kram på er alla.

7 kommentarer:

  1. Hej där!
    Usch för att ha värk så där, inge kul alls.
    Såg du skrivit på min blogg, kul. :) Och jätte tack för tipset me fun light. Ska pröva det för det går riktigt skit me vattnet alltså. Buken blir helt super svullen av det vatten jag lyckas få i mig och det känns mkt konstigt i magen på mig. Sedan får jag oxå enorma gaser efter allt vattendrickande.

    Nog me gnäll nu, önskar dig en fin helg!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ajajaj, låter inget bra. Hoppas att det ger med sig snabbt. Förhoppningsvis blir du mycket bättre efter operation o viktnedgång.
    Som svar på din kommentar på förra inlägget så får vi ju se till att träffas på någon utställning :).
    Ha en bra jobbnatt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för ert stöd!

    Malin: Hoppas det hjälper med fun light i vattnet. Lycka till.

    Imsavimsa: Är du aktiv i SSUK efterom du jobbat med Eva?? Träffade Eva o I-B senast på Sofiero.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Jag har varit men det är några år sedan nu.

    SvaraRadera
  5. Hej Linda Kul att du hittade min blogg, Välkommen tillbaka. Tänkte följa dig men det gick visst inte i kväll. Återkommer en annan dag så får vi se om det går bättre. En fråga som jag ställde på min sida ang. kokboken vad fick du betala för den på Sophiahemmet?
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag betalade 298 kr så det är ju bara frakten som skiljer sig.Kan varmt rekomendera den. Den är jättebra.
    Tack för att du kikade in till mig.
    Önskar dig det samma!

    SvaraRadera