måndag 22 juni 2009

Tja vad skriver man idag?


Det är en låååång väntan nu på bebisarna. Jag tycker att alla andra uppfödare får kull efter kull. Nu vill jag oxå ha smågrisar!!


Idag har jag inte gjort många knop. Mest legat i hängmattan. Det är ju semester.


Hade en jätte trevlig midsommarafton i goda vänners lag. Jag blev bjuden på en massa gott , vin av J och Hot Shot av C, det var länge sedan ,men guuud va mumsigt. Tack vännerna för ni livar upp en gamal grisfarmare...


På lördag bär det av till Borås med Foppa. Han står för championat. Hoppas, hoppas, hoppas. Tyvärr kan inte T och Sessan åka med för hon löper ( Sessan alltså) hi hi, så henne vill jag och Foppa INTE dela bil med. Då blir han helt galen(vilket han oftast är ändå, men söööt)


Sköt om er alla i sommarvärmen!!


Tjingeling

1 kommentar:

  1. åh va fin bild...snart snart får du nog hela huset fullt med bebisar :-)

    SvaraRadera