lördag 27 juni 2009

Skit domare!!

Så ska man inte skriva, men dagens domare var under all kritik. Min Foppa fick stå bakom en aggresiv hund och bland 3 internationella championtikar fick INGEN ck??????????????????? Detta var bara ett litet urval.
En riktig skit dag rent ut sagt..
Men vi avslutade med ett besök hos Mona och Bernt . Valparna var om möjligt ännu sötare idag. Bara en liten hane kvar...................
Att dom sedan bara blir sötare och sötare för varje dag som går gör inte suget mindre. Fast 3 keesar och Yax.... Nää även jag måste inse vad som är realistiskt, eller hur. ( ha ha tänk om Gubben min läste detta Ha ha) Jag har ju ett gäng svin att ta hand om oxå.

Tack Mona, Siv och bror min för en trevlig dag trots allt!!!


Tjingeling

1 kommentar:

  1. hej gumman, men jäkla dommare!!! han skulle ju bli champion!!! Nästa gång, då så..med ny dommare och inga arga hundar. Kram kram

    SvaraRadera