söndag 12 juli 2009

En dålig repris...

Ja så har man varit på ännu en utställning...utan championat:( fast han fick ändå en ganska bra kritik. Lite irriterande är det ändå när man har gått upp i ottan och betalar dyra anmälningsavgifter, men men så är det. Nu skiter jag i att ställa på ett tag. Det får bli Sofiero nästa. T och jag hade i allafall en trevlig dag. Blev bjuden på en smaskig baguette mums!







Tack för fotona T




Men den som väntar på något gott!! Vi åkte ju till Keestorpet på hemvägen. Valparna är nu 6 veckor och så söta som man bara dööööööööööööööööööör. vill ha vill ha vill ha.

Hade inte alla varit sålda hade jag nog inte fått åka och titta en gång till för gubben. hi, hi.



Om ca 2-3 veckor räknar jag med att få min första kull smågrisar!!

Tjingeling












































1 kommentar:

  1. Men, dumma dommare!!! va e detta, han ska ju ha sitt champ...Fan med.
    Han kommer få det när vi får nån tur...du vet.
    Nu e jag uppe i göteborg...mysigt..vi har varit på Liseberg och ajg vann för en gångskull. inte lite heller. kolla bloggen...kramkram

    SvaraRadera