torsdag 14 maj 2009

Ja då var man en Bloggare...


Ja, då ska jag försöka mig på att Blogga lite om mitt liv och mina intressen.

Jag älskar djur och kommer så småningom under sommaren/hösten börja föda upp Skinnysar-naken marsvin.

Mitt mål är att föda upp sunda,rastypiska djur och sedan få mig godkänd som uppfödare i Svenska marsvinsförbundet SMF.(fast det är ju ett tag tills jag kommer så långt)

Hur detta går vet vi inte idag men vi får väl se under resans gång hur det går.

Ett annat stort intresse är mina 3 hundar. Två av dom ställer jag ut. Dom är av rasen Keeshond. På söndag bär det av till Hässleholm på internationell utställning. Hur detta går får ni läsa på söndag

Tjingeling så länge!

1 kommentar:

  1. Yes!!! jag blev din första kommentar!! Ser fram emot många roliga inlägg framöver!!! Lycka till! krám kram

    SvaraRadera